Dodaj artykuł na blogu SuperCoach.pl za darmo!

*Możesz przesłać artykuł bez plagiatu i zewnętrznych odnośników w formacie MS Word ze zdjęciami i nazwą autora na adres e-mail: info@supercoach.pl lub poprzez poniższy formularz. Artykuł zostanie opublikowany w ciągu 1-3 dni. *Artykuł sponsorowany: 99 PLN.

*Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb procesu realizacji zgłoszenia przez SuperCoach.pl zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz.U. z 2014 r., poz. 1182 z późn. zm.) oraz wymogami RODO.
*Potwierdzam, że posiadam pełne prawa autorskie do treści, plików graficznych i innego przesłanego materiału.

Poradnik copywriterski Super Coacha

Zrób listę często wyszukiwanych w Internecie dwu-, trzyczłonowych fraz kluczowych (z wolumenem wyszukiwań ok 50-1000 m-c) i pisz artykuły stosując te frazy (w tym synonimy i frazy powiązane semantycznie) w tytule artykułu, śródtytule i w treści (użyj frazę kilka razy w artykule w autentycznej formie).
Wolumeny fraz lub tematów możesz sprawdzić w takich narzędziach jak np.: Planer Słów Kluczowych, Keyword Tool, Senuto, Semrush i etc.
Twój artykuł nie może być krótki i przesadnie długi (średnio ok 2000-5000 znaków ze spacjami). Ważne, żeby artykuł był zwięzły, czytelny i przejrzysty i co też ważne – intencjonalny, wyczerpujący i informacyjny (bez „lania wody”). Wskazane jest również odniesienie się do eksperckich i wiarygodnych źródeł.
Tytuł artykułu powinien zawierać frazę kluczową i ok 40-60 znaków ze spacjami długości, a opis (zajawka) w ilości ok 120-160 znaków ze spacjami perswazyjnie przekonywać do przeczytania artykułu.
Bardzo istotną kwestią jest odpowiednie formatowanie treści (akapity, nagłówki, pogrubienia, kursywy, podkreślenia, wypunktowania, zdjęcia i etc). Dobrze sformatowany tekst nie tylko jest bardziej użyteczny i klarowny dla odbiorców, ale również jest wyżej pozycjonowany w wyszukiwarce.
Zadbaj o stylistykę, ortografię i poprawną interpunkcję. Weryfikację poprawności lingwistycznej sprawdzisz z pomocą np. Language Tool
Zdjęcia, gify, filmiki i etc powinny zawierać poprawny tytuł (a nie ciąg niezwiązanych znaków), np. słowo kluczowe, które zostanie zastosowane jako “alt” (tekst alternatywny), z pomocą którego użytkownicy trafią na Twój artykuł z galerii zdjęć Google.
Możesz linkować wewnętrzne w ramach platformy Super Coach (np. do swoich wydarzeń, innych artykułów lub na swój profil Coacha). Na zewnętrzne strony zalecamy linkować tylko w przypadku konieczności, ponieważ tym samym możesz obniżyć pozycje swojego artykułu w wyszukiwarce.
Nawet częściowo splagiatowana treść, zdjęcia, filmiki itd. może spowodować nie tylko karę algotytmiczną od Google, ale również karę grzywny na rzecz okradzionego autora, a nawet ograniczenie bądź pozbawienie wolności do lat 3.
Możesz nie dodawać tagów wcale, ponieważ są rzadko wykorzystywane przez użytkowników i jedynie “zaśmiecają” stronę. Jeśli uważasz to jednak za konieczność to dobieraj max. kilka tagów – będą one służyć jedynie do nawigacji wewnętrznej i aktualnie nie będą indeksowane.
Nie zapomnij dodać w artykule call to action (wezwanie do działania), żeby sprowokować czytającego do podjęcia działania, które przyniesie oczekiwany skutek (lead/konwersję), np. kontakt w celu umówienia się na sesję coachingową.
Pisz regularnie i udostępniaj swoje artykuły w mediach społecznościowych, rób odnośniki na forach, katalogach, innych stronach www do swojego artykułu i etc (nie kopiuj artykuł w całości, tylko pisz zajawkę z odnośnikiem, żeby uniknąć duplikacji treści).